Timisoara Darts Corner
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Timisoara Darts Corner

Discutii generale despre Darts-ul din Vest

AcasaGalerieUltimele imaginiÎnregistrareConectare

Pentru----- TIBI si Zolee-----

In jos 
2 participanți
AutorMesaj
paul-ice

paul-ice

Data de inscriere : 21/03/2010
Varsta : 50
Localizare : ORADEA

Pentru----- TIBI si Zolee----- Empty
MesajSubiect: Pentru----- TIBI si Zolee-----   Pentru----- TIBI si Zolee----- Icon_minitimeDum Mai 02, 2010 8:12 am

Dragi prieteni, scriu aici si nu pe alt forum pt ca stiu ca aici mai trag cu ochiul si " prietenii" de pe alte forum-uri.Mie mi-a fost ingradit accesul pe forumul lui Tibi.Acolo el face regula cine si ce sa scrie.Ba mai mult mi-a fost sters si mesajul care nu ii era lui pe plac .Rusine Tibi pt modul tau de a trata omul si de a incerca sa te impui ca lider.Acei oameni care vor sa aiba un conducator ca tine sunt incepatori si slabi de ingeri.In timp o sa vada ca modul tau de a gandi si a " incerca sa faci ceva pt darts" nu este benefic si nu face altceva decat sa va izoleze de restul jucatorilor si de tot ce este frumos in acest sport.La voi nu mai exista pasiune ci numai ambitii prostesti si orgolii ranite.Am zis VOI pt ca aici ma refer si la Zolee care de altfel dupa parerea mea a cam fost luat de val si acum nu mai are ce sa faca.Va urez succes dar inca nu ati demonstra nimic .Pacat Tibi ca un jucator de valoarea ta se pierde in nimicuri.Pacat ca nu iti exploatezi la maxim valoarea acum cand inca mai poti.Eu ce nu inteleg este faptul ca tu balacaresti si arunci cu noroi in Federatie tot anul si acum banuiesc ca ai si pretentia sa reprezinti Romania in Turcia ( in cazul in care te clasezi in primii 4 ).Este corect?Acolo ajungi datorita punctelor castigate in concursurile organiozate de Federatie.Sa mergi in Turcia si sa balacaresti Federatiea si acolo.sa ne facem de ras si peste hotare ca la noi ne stie toata lumea .